Ez a webhely korlátozottan támogatja az Ön böngészőjét. Javasoljuk, hogy váltson Edge, Chrome, Safari vagy Firefox böngészőre.

BIZTONSÁGOS ONLINE FIZETÉS – SZÁLLÍTÁS MINDEN ORSZÁGBA!

Junior kreatív igazgató (£ 35,000PA)

Kreatív igazgató Munkaköri leírás:

Keresünk egy tehetséges és motivált Junior Kreatív Igazgató dolgozni cégünk kreatív osztály. A sikeres pályázónak kiváló vezetői és csapatmunkás tulajdonságokkal kell rendelkeznie, azzal a képességgel, hogy maximalizálja csapata tehetségét.

Junior kreatív igazgatóként szorosan együtt fog működni a grafikai tervezési és marketing részleggel, hogy olyan vonzó tartalmat kínál, amely megfelel ügyfeleink elvárásainak. Rendkívül kreatívnak, elkötelezettnek kell lennie, és kiváló írásbeli és verbális kommunikációs készségekkel kell rendelkeznie.

Felelősség:

  • Működjön együtt a márka csapatával, hogy új ötleteket készítsen a vállalati márkaépítéshez, promóciós kampányokhoz és marketingkommunikációhoz.
  • Értékelje a trendeket, értékelje az új adatokat, és tartsa naprakészen a legújabb marketing technikákat.
  • Segítse a csapatot a problémák megoldásában azáltal, hogy időben és szakszerűen válaszol a kérdésekre.
  • Testreszabott marketingtervek létrehozása és implementása az ügyfelek egyedi igényei alapján.
  • Közvetlen ötletgyűjtési értekezletek és kreatív foglalkozások.
  • Alakítsa ki a márkaszabványokat, és hozzon létre eljárásokat annak biztosítására, hogy minden termék megfelelő márkanévnek megfelelő.
  • Felügyelheti a részleg napi munkafolyamatát, projektterhelést rendelhet hozzá, valamint figyelemmel kísérheti a határidőket és a költségvetéseket.
  • Dolgozzon ki kivételes és jól kialakított másolatot, amely megfelel az ügyfelek igényeinek.

Követelmények:

  • Bachelor fokozatot művészet, grafikai tervezés, marketing, kommunikáció, újságírás és egyéb releváns területeken.
  • Legalább 3 éves digitális tapasztalat, különösen, de nem kizárólagosan a webes, szociális és feltörekvő technológiákkal.
  • A tervezési, másolási és webes gyakorlatok szilárd megértése.
  • Briliáns interperszonális és kommunikációs készség.
  • Alaposan ismeri a márkafejlesztést és a többcsatornás marketing modelleket.
  • Kreatív és stratégiai gondolkodónak kell lennie.